07 de febrer, 2011

Restaurant Bacoa

Quan una persona gairebé vegetariana et recomana un lloc d’hamburgueses això és un senyal inequívoc de que deuen ser molt i molt bones. La Carol, la meva companya de taula i amiga, em va dir que un americà que coneixen els va portar al que per ell era el millor lloc d'hamburgueses de Barcelona. Les van provar i es van quedar flipats.

Jo, com a gran fan del prat estrella de la cuina americana, estava ansiós per anar-hi i finalment el passat dijous va caure. Una casualitat rere l’altra va fer que hi anéssim la Sara, la Tina ,el Jaume i jo. Vam compartir unes patatones i cadascú es va demanar un peazo hamburguesa de 250gr. Estaven estupendes!!!

El Bacoa està just sota el Mercat de Santa Caterina, i és un local petitet amb molt poc lloc per seure. Hi ha l’opció de agafar les hamburgueses rollo takeaway o sinó provar d’anar-hi a una hora del dia que no hi hagi gaire gent. El cambrer em va dir que fa poc havien obert un altre lloc més gran, el Kiosko, tocant a Pla de Palau on ofereixen la mateixa carta.

Us deixo també una llista que ha fet un paio amb les 10 millors hamburgueses de BCN.

Gràcies Carol!! Hi tornarem!!

C/Colomines 2, Barcelona. (Mapa)


Mostra Restaurants en un mapa més gran

5 comentaris:

Sara - Mandaloula ha dit...

les millors!!!! definitivament!!

Borja Rius ha dit...

jo encara diria més, les millors de barcelona sens dubte

Carol ha dit...

Ahir vaig anar al Kiosco i és igual de recomanable. Boníssimes!
En aquest lloc abans hi havia el Wushu, un tailandès també molt bo, i m'he enterat que era del mateix propietari. Aquesta gent sap fer-ho bé!

Borja Rius ha dit...

s'ha de muntar alguna cosa ja!!!

PabloHerrero ha dit...

he anat avui amb la Pato (la meva "comsedigui"); ella una Manchega i jo una Suïssa (s'ha de tirar cap a casa), patates Bacoa amb dos salses per compartir i unes Moritz ben fresquetes....

magnific! ...hi tornarem segur!