14 de febrer, 2011

El Jardí Botànic

Fins fa uns dies el Jardí Botànic de Barcelona era un gran desconegut per a mi i suposo que ho és per a la majoria de gent d'aquesta ciutat. Després de la visita que hi vaig fer fa dos caps de setmana m'arrepenteixo molt de no haver-hi anat abans i li recomano a qualsevol persona que tingui una mínima sensibilitat per la natura i l'estètica que hi vagi.

Al Jardi Botànic de Barcelona hi trobareu un gran diversitat de plantes de zones geogràfiques que presenten similituds climàtiques amb el mediterrani. Si no recordo malament hi havia representades les zones de: Canàries, Xile, Califòrnia, Sud-àfrica, Àustralia, Nord d'Àfrica i dues parts del Mediterrani. El emplaçament, les vistes i l'arquitectura del Jardí són magnífiques i si no fos pel circuit de cotxes telederigits que hi ha prop, la calma i pau que transmet aquest lloc serien absolutes.

Jo hi vaig pujar amb els meus pares i l'Angelito, que treballa allí com a jardiner. Ell ens va fer de guia i això evidentment va afegir un plus a la visita. A més, els dissabtes està oberta l'exposició de bonsais del Jardí que és realment espectacular.

Ja sabeu, si voleu fer una passejada tranquila i relaxant i aprendre una mica sobre la flora mediterrània pujeu al Botànic.

pd: l'abril el millor moment per anar-hi...

C/ Dr. Font i Quer, núm. 2 Parc de Montjuïc, Barcelona. (Mapa



Mostra Llocs visitats en un mapa més gran