17 de novembre, 2009

EL Gin tonic

Vaig llegir al Time Out que el millor Gin tonic de Barcelona es trobava al Tirsa i vaig decidir acostar-m'hi per investigar. El lloc té un toc entre antic i xic, per tal com van vestits els cambrers i l'ambient del local, però un cop dins, sentada a la barra i quan vaig veure el gust amb el que preparaven el gintonic, vaig començar-m'hi a sentir molt a gust.
Els cambrers són molt agradables i t'expliquen i et recomanen. Són uns cracks!

Jo em vaig demanar un gintonic de tota la vida però vaig veure que també preparaven altres cocktails boníssims.

El que em va agradar va ser veure que em portaven el gin tonic en un gotet molt més petit del normal, i que els glassons no es desfeien. Un gust impressionant i mira que de vegades trobo que el gintonic pot ser força amarg. Doncs no família, als que no us agradi el gintonic especialment, us recomano que hi aneu a veure si canvieu de parer. I evidentment, els que disfruteu amb aquesta beguda i altres cocktails, cap a l'Hospitalet ben ràpid!!!




Tirsa
Carrer Rafael Campalans nº 174 (Mapa)
08903 L'Hospitalet - Tel. 934.312.302

4 comentaris:

Borja Rius ha dit...

ostres!!! jo hi vull anar!! : )

Plut ha dit...

Ummmmmmm que temptadoooor!
Apali a l'Hospitalet falta gent ! Som-hi!!! ( ui que d'esplai ha sonat això )
Borja en fem un plegats ? Per passar la grisor d'un diumenge tarda ? Segur que s'apuntarà més gent oi Palomo ?

JL Palomo ha dit...

Hombre, pues sí. Habrá que ir, aunque esta nueva afición no creo que conduzca a nada bueno. ;)

Baraula ha dit...

Jo no he estat mai de gin tònics però tenc amics i amants que sí i el veneren en tavernes especials on tenen El gin tònic. I a mi, el Martin Miller's em va fer canviar d'opinió. Per això quan parlam deim que anam a fer un El gin tònic... diferències subtils, paladars sibarites.