28 de maig, 2012

La Taquería

M'encanta el menjar mexicà, no sé ben bé perquè, però sempre m'ha encantat. A part dels propis plats i receptes que tenen, el que diria que fa que m'agradi tant és que moltes coses es serveixen de forma que puguin ser menjades amb les mans; i menjar amb les mans és una cosa que m'agrada!!

L'altre dia l'Abril, una amiga mexicana, em va portar a la Taqueria, un petit restaurantet que està a tocar de la Sagrada Família. Vam reservar via Facebook pq el local s'omple ràpid. Nosaltres vam arribar dels primers i en poca estona ja estava a tope. Veniem amb molta gana i ens vam partir uns nachos, uns tacos al pastor i també unes quesadillas. Els nachos estavem boníssim i no tenien gaire a veure amb els que et porten a molts altres lloc de Barcelona. Venien, a part de del formatge (que tampoc era el típic), amb jalapeños, cebeta i tomaquet tallat a daus i també una mica de coriandre (cilantro). Els tacos venien acompanyats de tres salses; una de verda, una de vermella i una altra de cacahuets que era ultra-picant!!. Per a menjar-los, seguint les instruccions de l'Abril, primer t'havies de tirar un pelet de lima amb l'exprimidor (n'hi havia un a cada taula) i després un pel també de la salsa que volguessis. Ho vam regar tot amb dues cerveses fresques Pacífico. Va estar genial!! Repeteixo segur!!

La Taquería
Passatge del Font 5
93 126 13 59

Ver Restaurants en un mapa más grande

2 comentaris:

PabloHerrero ha dit...

osti es bonissim aquest lloc, jo visc al costat i un dia hi vaig anar amb la meva xicota. Varem pensar que seria una turistada pero ens va encantar!!! 100% recomenable!!!

Borja Rius ha dit...

si si és brutal. molt recomanable!!!