04 de maig, 2012

Poblenou, territori pizzero


La llista d’espera de posts per a Viatges Habibi és actualment més llarga que les cues per operar-se de cataràctes a la seguretat social. Normalment escric les entrades en el mateix ordre de com vaig fent les coses, però avui faré una excepció i us explicaré que ahir em van portar a una pizzeria boníssima al Poblenou. 

Com no, m’hi va portar la Carol, corresponsal oficial de Viatges Habibi en aquest preciòs barri. El lloc és diu Blu i està a la cantonada de la Rambla de Poblenou amb Taulat. Es veu que l’amo és napolità, però dels que hi havia allí treballant diria que cap havia nascut en el país transalpí. El lloc és càlid i està ben decorat. El terra és de fusta i les parets fosques i del sostre penjen lampares que pel que vaig veure poden regular la intensitat de llum (important per a canviar l'ambient del local).

Vam demanar dues pizzes, una de carbassò i formatge de cabra i una altra de pernil i carxofes. Estaven excel·lents!! Us he de reconèixer però que potser ahir la meva percepció estava un pel alterada. Sortir de dos dies d'arròs bullit i camamillas fa que qualsevol cosa diferent et sàpiga a glòria ; ).

Bon profit!

Rambla de Poblenou amb Taulat
93 2210971

Ver Restaurants en un mapa más grande