01 de novembre, 2011

El Barroco a Cadaqués

Aquest cap de setmana que era pont, he estat a Cadaqués i la zona de Cap de Creus, i vaig poder disfrutar del menjar libanés d'El Barroco. Quan vaig entrar em vaig quedar maravellada de l'espai, podríem dir que s'assembla una mica al disseny de l'arquitecte austríac Hundertwasser ja que combina natura sobre tot plantes i verd amb arquitectura. En aquest cas la terrassa del restaurant és preciosa, tenen un pati increible i la casa per dins, on viuen els propietaris, és maquíssima també.

El menjar és purament típic libanés, però em va encantar que l'hummus, mutabal i totes les pastes que fan (pebrot, iogurt, tonyina,...) no estiguessin gaire picades, sino que quedaven més espesses i de fet és com m'agrada. El tabule i tagín de xai estaven increibles també. Quan tinc la sort de disfrutar d'un àpat siri o libanés sempre acabo pensant que la cuina aquests pobles senta realment bé.

S'ha de dir que l'amo a part de ser encantador, es posa a tocar el piano quan gairebé no queda ningú més al restaurant. tot un honor jeje

Algunes fotos del restaurant:


El Barroco
c/ Nou, s/n, 17488-Cadaqués (Girona)
tel: +34 972 258 632
email: info@elbarroco.net
www.elbarroco.net


Vull recomenar també l'Hostal Vehí on el tracte i ubicació són excellents.