18 d’agost, 2010

Restaurant Sasha - grans invencions

Quina il.lusió trobar un nou italià on es menja fabulosament bé a Barcelona!!

Doncs sisi, és el Sasha, per on hi hem passat milions de vegades però que molt sovint no hi caus que sigui un bon lloc on fer un mos.

Ho porta una família que són maquíssims tots, la mare és un encant de senyora amb un somriure perpetu i té una filla també que invita a quedar-se allà i degustar els plats que ofereixen.

Jo em vaig demanar un plat de ravolis que portaven pruna dins que simplement vaig al.lucinar. Era una recomenació de l'anfitriona i sabia que seria poc risc perquè estaven boníssims. Qui es va arriscar més va ser el meu amic Edgar, que va probar uns amb mango dins. Si ets un gran amant d'aquest fruit d'origen indi us recomanem que els probeu perquè realment l'aroma era intens però tampoc empalagós. Tenen més pastes, antipasti i altres plats. El postre, simplement increible.

El lloc és molt agradable i acollidor. No tenen gaires taules i personalment ho prefereixo. Ultimament sempre m'agrada menjar a llocs on realment et sents com a casa.
No us ho perdeu, si necessiteu pasta setmanal a les vostres vides!!!

Vam sortir sabent que tornaríem aviat; cada un per raons diferents, oi Edgar? jiji

Martínez de la Rosa, 71 bajo 08012 Barcelona (Mapa)
Tel. 93 218 53 27 – Día de cierre: lunes
Preu aproximat : mínim 25-30 euros/persona