29 de juliol, 2010

Restaurant Kauai - Gavà Mar

Un dia al Magazine de la Vanguardia vaig llegir que hi havia un lloc a la platja de Gavà que feien les sardines com a Málaga, al espeto. No sé si ho heu vist fer algun cop però la tècnica és travessar unes quantes sardines amb una canya per coure-les al foc. A Málaga hi ha un dia que fan una mega sardinada a la platja i fan tot de fogueres on van coent les sardines. Segur que si sou fans d’España Directo ho heu vist algun cop ; ).

Com bon amant de les sardines que sóc, l'article em va cridar l’atenció i vaig seguir llegint i després investigant per Internet. Vaig descobrir que el Kauai era, més que un local, un gran espai tocant a la platja de Gavà on a més del restaurant, també hi podies trobar un lloc per fer barbacoes, un xiringuito, un bar de nit i fins i tot una pista de volley.

Així, fa uns dies vaig anar a recollir a la Sara a la feina i vam anar directes cap allí. Portàvem els banyadors perquè volíem fer un banyet previ a la platja, però com ja era tard i feia molt de vent ens va fer una mica de mandra i vam anar directes a sopar. El lloc és molt agradable i la terrassa on estan totes les taules és ideal per sopar ara a l’estiu que fa caloreta. La carta té moltes de les típiques tapes i plats que trobes avui en dia a molts restaurants, amb la única diferència que al Kauai els hi han posats noms una mica diferents/divertits (ex. “malditos roedores”= “taula de formatges”). El que vam menjar no estava mal, però tampoc era res de l’altre món, sincerament.

Un cop acabat el sopar vam traslladar-nos a la part del bar i ens vam prendre un mojito en un mega sofà d’aquests d’exterior on podries dormir sense cap tipus de problema. Per mi va ser el millor de la nit. Els dos allí apalancats, xerrant tranquil•lament, amb la copeta, sota els estels, sentint el soroll de les onades,...

C/ Calafell 25-27, Gavà Mar (Mapa)
Tlf. 93 645 11 88

1 comentari:

Xavi ha dit...

Hola nois!

M'agradaria contactar-vos però no trobo el vostre mail!

El meu mail és xromerovidal@gmail.com

SI em podeu escriure us ho agrairé!

merci!