08 de juliol, 2010

Restaurant Can Lluís

Ultimament la producció de posts està sent bastant alta. Suposo que l'estiu ja ho té això, vacances, caloreta, ganes d'estar fora de casa, ...

En definitiva, que ahir vam anar a visitar al Lopes a la Laia i el petit Bru i abans d'agafar els ferrocates amb el Pelut havíem de fer el que s'acostuma a fer cada migdia; dinar. Havíem pensat més aviat en fer un entrepà ràpid o un shawarma per anar fent via i arribar a Terrassa una mica d'hora. Però anant cap a plaça Catalunya vaig recordar que el Diego m'havia recomanat feia poc un llocde menjar cassolà del Raval que potser alguns ja coneixeu, el Restaurant Can Lluís. Així, que vaig liar al Pelut (cosa gens difícil, per cert) i vam anar a provar el menú de migdia. El lloc ens va encantar i vam menjar molt bé per dotze euros cadascun.

Can Lluís és un restaurant de barri de tota la vida, amb seus cambrers de sempre i també amb els seus clients de sempre. La decoració també és la que es pot esperar d'un restaurant d'aquest tipus i a mi personalment m'agrada i em fa menjar molt a gust, un a mica coma a casa. El menjar era molt bo, especialment un arròs de bacallà que ens va encantar. Obren tots els dies menys diumenges i fan dinar i sopars de carta. Serà qüestió d'anar a provar un dia d'aquests. Apa bon profit!

C/ de la Cera 49, Barcelona. (Mapa)
93 441 11 87