11 de desembre, 2008

Nou bloc: Combinat Vari!!

Fa uns dies que he posat en marxa un nou bloc. Es diu Combinat vari!! i el seu únic propòsit és el d' anar recollin coses que per algun motiu o altre m'interessin, em facin gràcia o el que sigui. Us faig un copy paste del que he escrit allí per a que quedi més clar:

El combinat vari és un entrepa que vem inventar un dia d'estiu amb un parell d'amics; el lopes i el pelut. La seva peculiaritat és que cada any que ha anat passant li hem afegit un ingredient més i cada any, sorprenentment, ha anat millorant.


Aquest bloc pretén més o menys el mateix, anar afegint poc a poc coses que trobi pel món o per internet que per una raó o per una altra m'emocionin, em facin riure, em desepertin curiositat i em recordin algú o algun moment en concret. Seran ingredients que aniré afegint i que de mica en mica anirant conformant una mirada subjectiva de la realitat; la meva mirada.


*Combinat vari: pa amb tomata, tonyina, olives farcides, ceba i tàperes.


La url és la següent: http://combinatvari.blogspot.com/