15 de desembre, 2008

Ca l'Aguilera

Ca l'Aguilera és un restaurant petitet i molt acollidor que es troba al barri del Born, gairebé tocant al carrec Comerç, i del qual sóc un fan absolut. El regenten els pares de la Ganzi, a qui molts de vosaltres coneixeu, i això evidentment ajuda encara més a que sigui un lloc que m'agradi. A part de que quan hi vaig sempre em tracten molt bé, el lloc té alguna cosa especial que només entrar-hi ja et fa sentir còmode, no sabria com explicar-ho, però sempre que dino allí tinc la sensació de trobar-me en família.

A Ca l'Aguilera només obren al migdia i només hi ha menú, però aixì sí, aquest és bastant extens i hi ha molt per escollir i fins el moment jo sempre he encertat amb els plats que he provat. Tenen molts segons per escollir i un dels meus predilectes, encara que a molta gent no li agradin, són el cervellets arrebossats. Els fan boníssims!! Els postres també estan molt bé, l'altre dia per exemple, vaig tenir serioses dificultats per triar-ne un entre les diferents opcions que hi havia; macedònia, rosquilles (com les que feia de petit amb mare!!!), panna cotta... al final vaig fer arròs amb llet i ... ara ja tinc la recepta!! ; )

Ara ja ho sabeu, si esteu pel Born i no sabeu on parar a dinar, proveu Ca l'Aguilera. Us agradarà segur i a més us faran sentir com a casa!

Ca l'Aguilera
Carrer dels Tiradors, Barcelona

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Servus,
welch ein Milchreis! Leider find ich keine mailadresse des Ca l'Aguilera.

Anònim ha dit...

Ca l'Aguilera hat leider keine mailadresse, aber du kannst mir eine e-mail schicken und ich werde die meiner Mutter reichen (die ist die weisshaarige Frau ;)

Also: aganzinelli@yahoo.es

Ich freue mich, dass du den Milchreis schmeckt!