31 de juliol, 2008

2 horas menos en Conil

QUE HAY?

Doncs aquí ja estem de tornada després de quatre dies maravellosos al sud, exactament a Conil de la Frontera, al sud d'Espanya entre Cadiz i Tarifa. Fa sis anys ja hi havíem estat amb la Laura i la Vero. Aquest any hem anat la Vero i jo i hem estat uns dies en una caseta a uns 5 kms del poble. Teníem una casa que es deia Mi Candray Chico amb piscina i jardí. Ens ha costat 80 euros al día, per tant, val moooolt la pena. Ha sigut increible.

Vam volar fins a Sevilla i allà ens vam pillar un cotxe fins a Conil.

La veritat és que allà abaix no fa tanta calor perquè sempre fa vent i dóna la sensació que el sol no pica, però SI QUE PICA I MOLT. Per tant, cremeta sempre a sobre.

El millor d'allà abaix és que desconnectes al minut 1, perquè la gent és maravellosa, súper oberta i divertidíssima (viva Sevilla y Matalascañas!), hi ha una sensació de calma i relax constant, els pobles són molt macos i en general tot és senzill. A part d'això, tot va amb molta calma, d'això vé lo de 2 horas menos en Conil, perquè anàvem a la platja a les 3-4, la gent començava a dinar a les 6, i sopar cap a les 12. Fantàstic.

Parlant de lo del dinar, ha sigut molt bo veure com la gent s'emporta de tot a la platja. Allà sí que van preparats. Nosaltres anàvem amb uns tapers que jo pensava que seríem les reines de la platja, però que va!!! porten les seves neveres, plenes de cerveses, aigues, combinados mil, amb els entrepans o tapers amb pollastre i mil coses més. Ahh i el que no pot faltar és la super tenda de campanya, per deixar tovalloles, menjar i begudes dins per a que no li toqui el sol. Brutal.

Molt bo el moment que teníem un grup davant a Caños de Meca fotent-se tinto de verano com bojos. Van acabar amb una turca,... boníssim les ties dins del mar amb la copa a la mà,...

Amb la Vero tot ha anat fantàstic. La convivència, que sol ser sempre facilíssima, fer-nos el menjar, estar per casa, anar a platjetes i descansar i llegir, sortir de marxa a tope, arribar als llocs, filosofar durant hores a la platja, banyar-nos en pilotes a la piscina, la Vero fent ioga al matí i jo fent-li fotos, pintar-nos les ungles al nostre jardí mentres es posava el sol,... Vero, t'estimo.

Platjes recome
nades:
- Conil - playa del Roqueo
- Caños de Meca - no us la perdeu
- Zahara de los Atunes
- Zahora - brutal el bar de la platja. Les nits d'estiu toquen en directe
- Barbate
- El Palmar

Us recomanem també uns quants baretos a Conil, on hi ha una festa increible i es pot sopar de conya a mil llocs. El poble té com uns 20.000 habitants però a l'estiu és una bogeria. Hi ha de tot. És un poblet blanquet molt mono, que fa moooolta pujada (per tornar de festa millor portar una bona turca perquè per aparcar segurament haureu de deixar el cotxe a dalt de tot), tot iluminat a les nits i amb tanta gent que sembla increible. Sobre tot de finals de juliol a tot l'agost.

Bars:
- La Luna - imprescindible
- Disco Icaro
- Suite
- tot el carrer Borrego i Velarde
- tot Conil està plè de baretos per anar a fer una copa.

Bueno, us ho recomanem molt.

A cuidarse mucho.

Borja Rius ha dit...

collons nenes, quina enveja!! ja es nota per les fotos que estaveu de conya. m'alegro.

Anònim ha dit...

Sara...jo també t'estimu moltissim. S'ha de repetir aviat, m'ha anat molt bé desconectar!gracies per ser com ets!
MUA

Sara - Mandaloula ha dit...

Petita, gran viatge per recordar.
Un besito i parlem diumenge o sino ja dimarts.
Besitus

Borja Rius ha dit...

q se besen, q se besen!!!

Anònim ha dit...

la propera vegada jo també vindré