07 d’agost, 2013

Pez Vela

El meu darrer dia a Barcelona em van portar a dinar al Pez Vela; el darrer descobriment abans de deixar la ciutat. Li diuen també el xiringuito del vela, però la única cosa que té de xiringo és que està tocant a la platja.

La meva tia Merche ens va convidar i vam anar-hi a dinar el dimarts previ a venir cap a Mèxic. El restaurant està als peus de l'Hotel Vela, juntament a d'altres restaurants, on s'acaba la platja de la Barceloneta. El lloc és caret i pijet però és molt agradable. Les vistes de la ciutat i del mar són fantàstiques i més encara quan ho penso ara, que tinc el mar tan i tan lluny. Vam fer picoteo, molt bó, i després el millor de tot, un arrosset de cloïssses i escamarlans que estava fantàstic!! N'he provat molts d'arrossos a la meva vida, i us puc dir que aquest estava entre els millor. La ració era un pel justeta però estava fet en una paella molt gran i això feia que la superfície d'arròs fos molt primeta. Així els fan també a molts llocs del delta.

Va ser un dinar de comiat, amb sensacions un pel extranyes, però en guardo un bon record i a més, com us deia, l'arròs és excel·ent. Suposo que aquests dies de calor barcelonina és un gran lloc on anar.

Paseo del Mare Nostrum
19/21 (bajos del Hotel W, “HotelVela”)
08039 Barcelona
T +34 932 216 317



Ver Restaurants en un mapa más grande