12 d’agost, 2013

Bread - Monterrey

En aquestes primeres setmanes a Monterrey el Bread s'ha convertit en el meu campament base per a conectar-me a Internet des de fora de casa. De fet ara mateix estic escrivint aquestes línies assegut a una de les seves poques taules mentre em prenc un caffè latte, descafeinat i amb la llet deslactosada (avui tinc un dia light).

El vaig descobrir just arribar a San Pedro, va ser l'Abril qui em va portar per primer cop, pero aquell dia estava tancat. És un forn-cafè-pastissseria amb un estil bastant europeu. Fan pastissos, pans, i altres tipus de dolços artesans que si vols et pots prendre allí mateix acompanyats d'alguna beguda. A part tenen altres productes artesanals i orgànics com formatges, mermelades o dolços que tenen molt bon aspecte.

Jo hi vinc tot sovint i gairebé sempre em demano el mateix. Com vinc pels matins demano aguamiel de maguey amb diferents sucs de fruita. Són boníssims! Els dependents ja no em miren tan extrany com els primers dies i a força d'anar-hi venint vaig intimant poc a poc amb ells. Mentre estigui per Monterrey serà un dels meus llocs habituals.


Humberto Lobo esquina con Río Nilo / col. Del Valle, 66220 Garza García, Nuevo Leon, Mexico
+81 18784466
De 7:00 - 20:30



Ver Restaurants en un mapa más grande