06 de març, 2013

Comida de primos


Fa unes setmanes vaig anar a un dinar que em feia especial il·lusió. Va ser un dinar amb tots els meus cosins als quals feia molt i molt de temps que no veia junts. Que acabessim anant a dinar plegats va tenir diversos responsables. El primer i més important, el Tonet, que va ser qui va tenir la idea de fer el dinar. Després, un servidor que va estar enviant els primers mails i fent la proposta i per últim el Gonzalo que es va encarregar de posar d'acord a tot el clan Morales i suposadament de reservar taula.

Així, un cop tot lligat, un dissabte fred de febrer però amb un sol espatarrant ens vam anar cap a Sitges que és on viu la majoria dels meus cosins. Abans d'arribar vam passar amb la Clara i el Tonet per la casa on havíem estiuejat de petits. Quina il·lusió em va fer! Vam parar un segon, ens vam tirar una foto i després vam estar recordant coses de quan passavem les vacances plegats.

Vam arribar a l'Arrosseria del Terramar i el Gonzalo ja era allí esperant-nos. Quan ja hi vam ser tots vam anar cap a dins i va ser llavors quan vam confirmar que ningú havia trucat per reservar. Afortundament es tracta d'un lloc bastant gran i no vam tenir problemes per trobar una taula. El dinar va ser divertit i a més vam menjar força bé. Era un menú tancat amb un pica pica mariner de primer i després un arrosset a escollir. 

Després del dinar vam anar a casa dels nostres tiets, la Paz i el Lorenzo i allí vam acabar de tancar un gran dia de retrobament familiar. Espero que el proper cop no es dilati tant en el temps.

Passeig Marítim 80,
Sitges - (Barcelona)
T. 648 985 092


Ver Restaurants en un mapa más grande