28 de febrer, 2013

Market; cuina fresca


Un dels darrers projectes en els quals he estat treballant m'ha portat a rondar un altre cop per la zona de glòries. Per allí treballa i viu la Carol que sempre em descobreix grans llocs per menjar.

L'altre dia em va portar a fer el menú al Market, un lloc que està al carrer Badajoz tocant amb Pujades. Vam menjar de menú i ara ja fa tants dies que no recordo exactament ni el que vam menjar ni el que ens va costar. L'únic que us puc explicar és la sensació que encara mantinc del lloc i del tipus de menjar que servien. El menjar era fresc i saludable. Tot coses apetitoses però al mateix temps lleugeres, pensades per a que la gent no es dormi davant de la pantall de l'ordinador després de dinar. El local anava en simptonia amb el tipus de cuina que servien; parets de rajola blanca, miralls, llum natural, algunes taules compartides, etc.

Suposo que com molts llocs de menú del Poblenou només obren al migdia, així que si treballeu per la zona aprofiteu per a fer un àpat fresc i saludable.

C/Badajoz 83 (Barcelona)


Ver Restaurants en un mapa más grande

1 comentari:

Carol ha dit...

Jo recordo que vam demanar la crema de xirivia perquè era el primer cop que la tastava (gran descobriment!). L'altre dia vaig tornar amb ma germana i tot boníssim. 12€ el menú sencer (hi ha opció de demanar només un plat). I com dius obren només al migdia.