01 de febrer, 2012

Esmorzars a La Taronja

Després de molts anys i fruit de casualitats de la vida m'he tornat a creuar amb el Bar La Taronja. El primer cop que hi vaig anar va ser fa uns quants anys amb ma mare i el Yammal. Tinc un gran record d'aquell dia i no exclusivament per lo bo que estava el que ens vam fotre, sinó per lo freak que va ser tota la història. Eram un trio ben peculiar el Yammal ma mare i jo!! Ens vam fotre fins el cul de truita i de rosquilles cassolanes.

Ara hi treballo al costat i ja és el segon dia que abans d'entrar a la feina vaig a fer l'entrepanet i el tallat. Em queden només tres dies més per ser el mayor a Foursquare ; )!! Els hi diré, però no crec que sapiguen de que va la història. Suposo que obren tot el dia, però sembla el típic lloc per anar a esmorzar, si més no la pinta que fan els entrepans i les truites així ho indica. Els entrepans a més són d'aquests de xapata estreteta, no rollo pedazo bocata paleta's size. Les truites són espectaculars; a de patata i ceba probablement sigui de les millors que mai he provat. També hi ha dies que fan rosquilles caseres. No sé si deuen haver gaires llocs a Barcelona que encara en facin. Són brutals!!! Això si, us donarà energia per a tot el dia ;).

El que més m'agrada és com tenen posades les truites. Només de veure-les ja fan ganes de menjar-ne. El negoci és familiar i per allí sempre ronden el fill, que és seriós però molt atent, el pare, i la mare que m'encanta. És la típica senyora que treballa tot el dia però que va super arreglada i repentinada, és molt divertida! El proper dia els hi pregunto lo de les rosquilles fijo!!

Carrer dels Madrazo, 119
08021 Barcelona
Barri: Sarrià - Sant Gervasi
932 000 676

Ver Restaurants en un mapa más grande