07 de juliol, 2009

Blues at Sara's birthday




Famíliaaaaaaa!!!
Què bonica la tarda i nit de dissabte 4 de juliol. Em queda a dins per sempre. Ha sigut una de les coses més boniques que he viscut mai. Gràcies a tots; als que hi ereu i als que no vau poder venir. Sou lo millor de la terra. Sense vosaltres, sincerament la vida no seria tan maravellosa. Estic molt emocionada encara.

Pels que no entegueu del que parlo (jijiji) el dissabte em van fer una festa sorpresa, va ser increible. Tenia que anar a fer el Shim Sham Shimy, un ball de swing i em van enganyar com una xinaaaaaaaaaaaaa. Vaig anar a casa el Xavi i allà estava tothom!!! Quina alegria!!!! No m'ho esperava per res.

Van fer una paella allà a la terrassa, tothom pel terra disfrutant (gracias Lola y Amrei) i jo no m'ho podia ni creure. Què fabulós!!!
I la gran sorpresa va ser un vídeo que em van fer coreografiant una canço dels Blues Brother's a la Ciutadella, ES QUE NO TINC PARAULES. SOU MOOOOOLT GRANS!!!
Es que ho feu genial!!!

Després me'l van fer allà mateix!!! Crec que la cara d'al.lucinada que se'm va quedar no té nom.

Més tard va venir el pastís i va continuar la festa fins les mil. Tela turca,... i es respirava molt amor entre els que hi érem, oi? Una germanor,... buff



Aquí us deixo amb el vídeo que em van fer a la ciutadella:

shake it baby with sara!!! from Diana Cuyàs on Vimeo.



Sincerament és de premi!!!! Tothom que el veu al.lucina!!!!!!!!!!!! Es que no em podieu fer res millor, de veritat que ho dic.

Aquí us deixo el meu agraïment




Us estimo molt a tots!

Amore : Borja
Les nenes i cole: Sandra, Blanca, Aroa, Jander, Roser, Victor, Dani i Xavi, Claudia, Marta
Tenis: Vero, Isa, Marta & Cia, Laura, Laura i Xavi cuch que estaveu fora, Marcos, Ari, Jordi, Mire
Esci: Tina & David, Elena, Gemma, Queralt, Ivan, Alex, Rafa & Edu
D'altres llocs i rencontres: Amrei, Esteve, Bea, Jamal
Swing: Laia, Diego, Monica, Xavi, Arnau
Col.legues de col.legues, però que ja us estimo com de sempre: Jaume, Pelut, Lopes, Isabel, Ana & Ferran, Roger, Diana, Diego, Ignasi, Pau, Ignacio, Palomo,
i per suposat la meva family: Mam, Pap, Sergi

i pels coneguts estupendos que també m'heu felicitat després. Gracias Lola también!

GRACIES!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Com tu dius, els teus amics són the best, i això és una sort.
Els ganàpies també ens ho vàrem passar tot plegat la mar de bé.
Llàstima que el teu swing amb el D no estigui també recorded.
xxG-mam

Sara - Mandaloula ha dit...

Mam! Sense vosaltres no hagués sigut el mateix. Tinc uns amics i família que són de lo millor, de veritat, amb el cor. Res tindria sentit sense vosaltres.
I tinc un amore que és un tresor, Borja t'estim!

Anònim ha dit...

Fantàstica!!! Mua ja des de Berga, Queralt