14 de gener, 2012

Bar Central a la Boqueria!!!!

M'encanten els mercats! De fa temps que trobo que són màgics, tant aquí com allí, quan viatjo o un dia qualsevol a Barcelona. Aflueixen tants colors, sabors, textures, gents,... es repira algo especial. I si a sobre t'agrada menjar, bueeeeeeeeeno, és que és per tornar-se boig vient el color vermell de les maduixes, els/les peixeteres tallant els animalots, les senyores de xarrera amb els carros, la gent fent cua esperant el seu torn, els nens al.lucinant amb els pollastres partits en meitats, els somriures de la gent de les parades,... i la sort és que hi ha sempre algun bar/restaurant en cada mercat on es menja de conya.


L'altre dia vaig anar a la Boqueria i de fet, ja havia anat al Pinotxo i també al Bar Kiosko Universal que són espectaculars, però l'altre dia vaig voler probar el Bar Central, i em va encantar també. Em vaig prendre unes escarxofes, pulpo, i bacallà i tot estava exquisit! La clavada va ser important com passa sempre als restaurants de dins de la Boqueria, però ja vas amb l'idea i un cop allà, es tracta de simplement disfrutar.

Bar Central

Mercat de Sant Josep/Boqueria
parada 494 Barcelona