18 de juliol, 2011

El Matagalls (per Collformic)

Dins del "pla d'entrenament" dissenyat pel Jordi i el Pelut per a la "marató d'Aigüestortes" entrava l'ascensió al Matagalls. Va ser divendres passat i hi vaig anar amb la Tana i el Pelut. Al ser també un dia entre setmana ens vam trobar molt poca gent i a més vam veure bastant de bestiar que es veu que els caps de setmana no hi és. Sort que duiem a la Tana ben lligada, pq a la que va veure la primera vaca quasi surt fugint fins a Barcelona. Encara que tingui pinta de gos pastor cal comprendre-la ja que probablement l'animal més gros que havia vist fins el moment a la seva vida era un colom.

Vam fer l'ascensió des de Collformic que pel que sembla és la més fàcil de les dues més habituals. Sincerament ho vaig agraïr pq després de 3h les cames ja no les tenia gaire fresques. Només pensar que a Aigüestortes tenim un trajecte de 6h amb les motxilles ja pateixo.

Un cop al cim vam fer uns entrepans, una mica de coca en recapte i unes avellanes mentre xerràvem amb la resta de gent que hi havia per allí. Vam arribar a ser 8 persones comptant-nos a nosaltres, un autèntic luxe si ho comparem amb els caps de setmana.

Aquest proper cap de setmana podré comprobar si aquestes darreres escapades han servit per alguna cosa i pateixo un pelet menys en les excursions pirinaiques.


Ruta:
  • Cotxe des de Barcelona: 1h
  • Desnivell: 500m 
  • Temps: 3h
  • Dificultat: Mitjana



Ver Matagalls en un mapa más grande

3 comentaris:

Plut ha dit...

Borjaaaa!

Que estàs fet tot un sherpa! El proper cap de setmana els pirineus seran bufar i fer ampolles.

Que guapa és la Tana! Gran excursió, que bonic és tenir festa entre setmana.

Belén ha dit...

ja m'ho explicareu, eh, lo del proper finde!!!

Quina enveja l'excursió de lo Matagalls, però! Per cert, heu trobat el meu fetge? Tot i que aquesta era "la cara fàcil" del Matagalls, me'l vaig deixar per allà el darrer cop amb en Jordi i el Sergi, jejeje!

Petonets!

Borja Rius ha dit...

va estar molt bé!!! jo crec que mig genoll tb el vaig perdre per allí...