12 de setembre, 2012

Fàbrica Moritz

Que el Jaume es quedi un cap de setmana, d'una o altra forma, sempre acaba sortint car. L'altre dia el vaig convidar a sopar per una aposta pendent que teníem de l'any passat. Ell feia un màster a BCN i tenia classe els dissabtes i per obligar-lo a que es quedès més de tres caps de setmana sencers m'hi vaig apostar un sopar que evidentment vaig haver d'acabar pagant.

Després d'uns quants mesos la setmana passada finaloment el vaig convida a sopar. Vam anar a la Fàbrica Moritz, un lloc que cap dels dos coneixia però al qual teníem moltes ganes d'anar. L'edifici no sé si el coneixeu però per dins és molt i molt xulo. L'arquitecte que el va remodelar va ser el Jean Nouvel i sembla que el tiu s'hi va esmerar i els de Moritz es van deixar una calerada. 

No es pot reservar, però a l'anar-hi una mica d'hora i sent només dos no vam haver d'esperar ni 5 minuts. La carta és interminable, una mica de l'estil del velodrom (cal tenir en compte que aquesta cerveseria només tanca 3h al dia i això fa que tinguin de tot). Nosaltres vam menjar 4 tapes i dos postres, tot estava correcte però no tant bé com ens esperàvem. Les braves, per exemple, tenien una salsa molt bona però en canvi les patates estaven una mica revingudes. El més bo de tot va ser una pizza amb formatges Munster que es veu que és típica d'Alsàcia i es diu Flammkuchen. estava boníssima. Per acompanyar-ho tot, evidentment vam fer canyes Moritz... i quin descobriment!!! Jo no sóc gens de Moritz, però la cervesa que alli servien era fresca (no pasteuritzada) i la fan alli mateix. Estava excel·lent i entrava molt millor que qualsevol cervesa d'ampolla.

Un cop acabat el sopar, vam fer una mini-ruta turística guiada pels baixos de l'edifici. La noia que ens ho ensenyava ens va explicar coses interessants sobre la història de Moritz i la fabricació de la cervesa. També ens va dir que tenien la idea en un futur proper d'engegar un parell de restaurants més a l'edifici; una Brasserie i un restaurant exclusiu amb pretensions d'aconseguir alguna estrella Michelin.

Apa!!

Ronda de Sant Antoni 39-41


Ver Restaurants en un mapa más grande

1 comentari:

Anònim ha dit...

Holaaaa,
Realmemt Borja em vas sorprendre. No m'esparava que t'estiressis tant!!!!
Ja saps que si em necessites em quedo els findes que calgui ;-)
El sopar va ser bo, les racions una mica petites però el lloc molt guai. I, totalment d'aocrd amb el Borja sobre la cervesa. Molt bona
Jaume