02 de desembre, 2011

La Bella Napoli

La Bella Napoli del carrer Margàrit és un italià que s'ha convertit en un clàssic de Barcelona. Però malgrat els anys que porta en actiu encara manté la qualitat de les primeres èpoques. Avui mateix per exemple al Que fem? de La Vanguardia han fet un article sobre els millors italians de la ciutat i la Bella Napoli estava inclòs a la llista. Per cert, prou ja de fer rankings de tot no?

L'altre dia hi vaig tornar a anar després de molt de temps. De fet feia més de sis anys pq li vaig preguntar al cambrer quan feia que havien fet la reformes i em va dir que pels voltants de 2004. Entenc que fessin la reforma, el local ara està en millors condicions i és més agradable, però jo crec que ha perdut una mica d'aquella gràcia que tenia abans.

Hi vaig anar amb la Mar, l'Helena i la Sònia que ara feia com més d'un any que no ens veiem els quatre junts. Elles van fer pizzes que estaven espectaculars, especialment la de tòfona. Els meus spaghettis alle vongole també estaven de conya. El que menys em va agradar va ser el tiramisú, sincermanet l'he provat molt més bo en altres llocs.

Si esteu pel voltants del carrer Margàrit i teniu ganes d'italià ja sabeu...

La Bella Napoli (al loro amb la web!! no té desperdici)
C/Margarit 14 (Mapa)


Ver Restaurants en un mapa más grande