03 d’abril, 2008

Granollers i la Fonda Europa

Teníem una reunió a Granollers amb el Lluís, un company de feina, i un cop acabada, com ja era massa tard per tornar a Barcelona, vem decidir quedar-nos per allí a menjar alguna cosa ràpida. Al Lluís se li va il·luminar la bombeta i va dir - per què no anem a la Fonda Europa?! No sé si ho coneixeu, però és un dels llocs mítics de Granollers i jo m'atreviria a dir, sent generós, que també de Catalunya; va ser fundada al 1771 i s'hi pot tant menjar com dormir.

Fa un parell de mesos vaig fer un conato d'intent de portar a la Sara per fer un esmorzar de forquilla, per ara no recordo perquè, no vem acabar pujant. Doncs com us deia, vem anar cap allí i ens vem fotre un petit homenatge amb el que cap dels dos comptava aquell matí. Jo escalibada amb romescu i sardines i de segon fricandó; el Lluís, col xafada amb moixernons i panceta i ous ferrats amb patates i suc de rostit. Bufff! Impressionat!!! Encara em queda pendent l'esmorzar de forquilla, però al menys ara ja puc dir que he disfrutat d'un bon dinar a la Fonda Europa.

Si aneu per Granollers ja sabeu on heu de fer fonda!!... que gracioset q sóc ; )