14 de març, 2008

Mi primera vez...

Sempre hi ha un primer cop per a tot, i aquest passat dilluns va ser el meu primer cop en una cosa; vaig agafar l'AVE. Va ser per feina, havia d'anar a Madrid a una reunió del Ministeri d'Administracions Públiques i posats a escollir, vaig preferir anar amb AVE que amb avió. En principi la meva estrena amb l'esperada alta velocitat havia de ser d'aqui un mes amb els meus pares i la Sara, però els designis del destí i també els del meu cap (jefe), van fer que el moment s'avancès. Ah!! he dit amb molta tranquilitat lo dels meus pares i la Sara, però no us penseu que és una cosa habitual això de viatjar amb la família, és el regal de 60 anys del meu pare!...però tampoc us penseu que no em fa il·lusió.

L'AVE, bé, molt millor que l'avió, especialment per als que no som fans de les alçades. Durant l'anada no em vaig donar gaire compte de res, sortíem a les 6 del matí i quan em vaig llevar ja estavem a Guadalajara. En canvi, a la tornada si que vaig disfrutar del viatge, en dues hores i mitja estavem a Sants i en 20 minuts més entrava per la porta de casa. A Madrid, no vaig tenir gaire de temps de res, però com el MAP està al costat d'Atocha vaig aprofitar per dinar un bocatacalamar al Brillante i per veure l'exposició de Picasso al Reina Sofia.

Ah!! M'oblidava! La setmana passada vaig anar amb rodalies a Terrassa per una altra reunió i d'andana a andana vaig estar 1 hora i 40 minuts!! Res, només una horeta menys que per arribar a Madrid. Si, l'AVE està molt bé, però cal arreglar coses més importants.