25 de novembre, 2013

Bangkok Cafè

Estan sent dies de benvingudes i retrobaments. Tinc ganes de veure a tothom però al mateix temps estic prenent-me les coses amb bastant calma. 

Aquest dissabte tocava anar a dinar amb l'Angelito. Em va dir que em convidava a un lloc sorpresa i em va fer anar a la Plaça del Centre a les dues. Hi ha gent a la que sorprenentment no li agraden les sorpreses, però a mi m'encanten. Hi vaig anar-hi encuriosit pq per aquella zona no em sonava cap lloc on hi hagués anat mai a dinar. 

Després de cinc minuts caminat, ens vam plantar en un carrer que ningú diria que fos Barcelona. Es tracta del Passatge Tubella, un carreret curt, peatonal i amb casetes de dues plantes a ambdos costats. Totes estan en perfecte estat, pintades de colors i amb plantes que penjen dels seus balcons.

A la cantonada que toca a mar hi ha el Bangkok Cafè, un dels tailandesos que ara estan de moda a la ciutat. El lloc em va encantar; petit però amb una aire de restaurant d'una altra part del món. 

El dinar va estar genial. Feia molt que no parlàvem amb l'Àngel i els dos ens vam posar al dia amb les nostres coses. Per dinar va ser un festival i vam menjar diverses coses, tot excel·lent, amb molt de cacahuet i també picant. A part ens vam trincar una ampolla de vi que va ajudar a que a mida que anava passant el dinar els dos estiguéssim cada cop més sueltos.

Suposo que molts de vosaltres ja coneixieu aquest lloc, però per qui no hi hagi anat val molt i molt la pena.

Gracias maestro!!!

Carrer d'Evarist Arnús, 65



Ver Restaurants en un mapa más grande

1 comentari:

Queco ha dit...

Ara t'explicaré un secret màxim: aquest maleït carreró va marcar el principi del final de la meva prometedora carrera fungolística. Era on ens amagàvem els que feiem campana del cole per fumar els nostres primers petillas... A partir d'ençà res va ser el mateix...